Hocam kullanacağınız otomasyonu ne üzerine yoğun olarak kullanacaksınız ona göre kendi fikrimi belirtebilirim whmcs yıllardır gelişmiş olan hala da gelişmekte olan bir yazılım fiyatına göre performansı üst düzey ama wisecp de türk otomasyonu ve o gelen şikayetler tahminimce kötülemek amaçlıdır.