Hocam kullanacağınız otomasyonu ne üzerine yoğun olarak kullanacaksınız ona göre kendi fikrimi belirtebilirim whmcs yıllardır gelişmiş olan hala da gelişmekte olan bir yazılım fiyatına göre performansı üst düzey ama wisecp de türk otomasyonu ve o gelen şikayetler tahminimce kötülemek amaçlıdır.
çok yoğun kullanmayacağım.. Hizmet verdiğim mevcut müşterilerimin girip hizmetlerini kendileri yönetsin istiyorum. birde arasıra müşteri kazandıkça bu sitemden işlemleri yapsınlar istiyorum. Eğer bundan memnun kalmaz isek taşıma konusunda sıkıntılar çıktığını okudum. Bu beni biraz şüpheye düşürüyor. Taşıma işlemlerindeki sorunlar gerçekten yorumlardaki gibi mi oluyor. taşıma imkanı vs yok gibi şeylerden bahsediliyor..