tahminleriniz bırakın sizde kalsın onca firmanın işi gücü yok adamı mı lekeliyecekler? yada adamı lekelemek bu kadar basitmi? 1i kötüler 2 kötüler 3 kötüler o günden beridir taşıdığımız firma sayısı tam olarak ; xx bu xx firma sebepsiz yere mi whmcs geçiş yaptı neyse tahmininizi o şekilde devam ettirin siz.
geri dönüş için engelimiz yok dediler akabinde sadece şifreleri şifrelemişiz dediler. bumu iyilik yaptıkları şey ? :P
Hocam kullanacağınız otomasyonu ne üzerine yoğun olarak kullanacaksınız ona göre kendi fikrimi belirtebilirim whmcs yıllardır gelişmiş olan hala da gelişmekte olan bir yazılım fiyatına göre performansı üst düzey ama wisecp de türk otomasyonu ve o gelen şikayetler tahminimce kötülemek amaçlıdır.