• 08-11-2007, 21:00:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Eski MSN konuşmalarımı nasıl bulabilirim ? " LOG " tutmadığım zamanlardaki? Öyle bir şey mümkünmüdür ?
  • 08-11-2007, 21:04:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Msn Plus iLe tutabiLirsin..
  • 08-11-2007, 21:08:03
    #3
    Misafir
    Daha öncekilere ulaşman mümkün değil.
  • 08-11-2007, 21:09:25
    #4
    VistaXp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn Plus iLe tutabiLirsin..
    LOG tutmayı sormuyorum ki, eskiden kalma msn konusmalarını nasıl bulabilirim.
  • 08-11-2007, 21:10:13
    #5
    bulamazsın

    harun senin mesaj sayın niye 3 ?
  • 08-11-2007, 21:15:25
    #6
    Mutlaka vardır bi yolu
    " cache " dosyalarını nasıl açabiliriz ? contactcoll.cache diye bir şey var bilgisayarın bir tarafında ne işe yarıyor ? MSN adresleri felan var tıklandığında içerisinden çıkıyor.
  • 05-12-2007, 22:44:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    benimde bulmam lazım ama nasıl
  • 05-12-2007, 22:45:42
    #8
    mümkün değil

    böyle bi sistem yapsalar güzel olur. tüm konuşmalar bi yere kaydedilse.. her girdiğimiz pc de görebilsek
  • 05-12-2007, 22:53:05
    #9
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bi sistem yapsalar güzel olur. tüm konuşmalar bi yere kaydedilse.. her girdiğimiz pc de görebilsek
    olurmu olur