Eski MSN konuşmaları - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski MSN konuşmaları
15
●
13.331
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Eski MSN konuşmaları
1
2
08-11-2007, 21:00:47
#1
HaRuN
Merhaba arkadaşlar. Eski MSN konuşmalarımı nasıl bulabilirim ? " LOG " tutmadığım zamanlardaki? Öyle bir şey mümkünmüdür ?
08-11-2007, 21:04:24
#2
VistaXp
Üyeliği durduruldu
Msn Plus iLe tutabiLirsin..
08-11-2007, 21:08:03
#3
Labidu
Misafir
Daha öncekilere ulaşman mümkün değil.
08-11-2007, 21:09:25
#4
HaRuN
VistaXp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Msn Plus iLe tutabiLirsin..
LOG tutmayı sormuyorum ki, eskiden kalma msn konusmalarını nasıl bulabilirim.
08-11-2007, 21:10:13
#5
ARKaDaS
bulamazsın
harun senin mesaj sayın niye 3 ?
08-11-2007, 21:15:25
#6
HaRuN
Mutlaka vardır bi yolu
" cache " dosyalarını nasıl açabiliriz ? contactcoll.cache diye bir şey var bilgisayarın bir tarafında ne işe yarıyor ? MSN adresleri felan var tıklandığında içerisinden çıkıyor.
05-12-2007, 22:44:19
#7
Ukasher
Üyeliği durduruldu
benimde bulmam lazım ama nasıl
05-12-2007, 22:45:42
#8
kubilay
mümkün değil
böyle bi sistem yapsalar güzel olur. tüm konuşmalar bi yere kaydedilse.. her girdiğimiz pc de görebilsek
05-12-2007, 22:53:05
#9
TrusTy
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle bi sistem yapsalar güzel olur. tüm konuşmalar bi yere kaydedilse.. her girdiğimiz pc de görebilsek
olurmu olur
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler