Konu
Eski MSN konuşmaları
08-11-2007, 21:00:47
#1
HaRuN
Merhaba arkadaşlar. Eski MSN konuşmalarımı nasıl bulabilirim ? " LOG " tutmadığım zamanlardaki? Öyle bir şey mümkünmüdür ?