Konu
Eski MSN konuşmaları
08-11-2007, 21:15:25
#6
HaRuN
Mutlaka vardır bi yolu
" cache " dosyalarını nasıl açabiliriz ? contactcoll.cache diye bir şey var bilgisayarın bir tarafında ne işe yarıyor ? MSN adresleri felan var tıklandığında içerisinden çıkıyor.