Mutlaka vardır bi yolu
" cache " dosyalarını nasıl açabiliriz ? contactcoll.cache diye bir şey var bilgisayarın bir tarafında ne işe yarıyor ? MSN adresleri felan var tıklandığında içerisinden çıkıyor.