Konu
Eski MSN konuşmaları
05-12-2007, 22:53:05
#9
TrusTy
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle bi sistem yapsalar güzel olur. tüm konuşmalar bi yere kaydedilse.. her girdiğimiz pc de görebilsek
olurmu olur