Eski MSN konuşmaları - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski MSN konuşmaları
15
●
13.331
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Eski MSN konuşmaları
1
2
05-12-2007, 23:02:51
#10
kubilay
TrusTy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olurmu olur
ne güzel olur ama.. şikayet ederken kanıt sorduklarında küt diye gösterilir
05-12-2007, 23:07:33
#11
scsriptci_xaloc
Her Bilgisayardan olmaz..!
Olursada Güzel olur.
06-12-2007, 12:32:31
#12
saho
Üyeliği durduruldu
bir dünya mail kotası var orada saklanabilir aslında
08-12-2007, 14:41:57
#13
tosih
bunları muhtemelen mixrosoft tutuyordur. bilg. ında gizlice log tutulduğunu sanmıyorum
off. bende ne pis adamım
son 3 yılın tüm msn konuşmaları var
10-12-2007, 14:50:37
#14
Squealer
Üyeliği durduruldu
Önemli bir şey varsa Savcılığa başvuru yap başka yolu yoktur
10-12-2007, 14:52:49
#15
My_X
Üyeliği durduruldu
ya bu gamze özçelik olayında demirkol'un loglarını bulmuşlardı
10-12-2007, 15:56:14
#16
eminn
microsofttan iste versinler
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler