• 05-12-2007, 23:02:51
    #10
    TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olurmu olur
    ne güzel olur ama.. şikayet ederken kanıt sorduklarında küt diye gösterilir
  • 05-12-2007, 23:07:33
    #11
    Her Bilgisayardan olmaz..! Olursada Güzel olur.
  • 06-12-2007, 12:32:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bir dünya mail kotası var orada saklanabilir aslında
  • 08-12-2007, 14:41:57
    #13
    bunları muhtemelen mixrosoft tutuyordur. bilg. ında gizlice log tutulduğunu sanmıyorum

    off. bende ne pis adamım son 3 yılın tüm msn konuşmaları var
  • 10-12-2007, 14:50:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Önemli bir şey varsa Savcılığa başvuru yap başka yolu yoktur
  • 10-12-2007, 14:52:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ya bu gamze özçelik olayında demirkol'un loglarını bulmuşlardı
  • 10-12-2007, 15:56:14
    #16
    microsofttan iste versinler