Konu
Eski MSN konuşmaları
05-12-2007, 23:02:51
#10
kubilay
TrusTy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olurmu olur
ne güzel olur ama.. şikayet ederken kanıt sorduklarında küt diye gösterilir