Konu
Eski MSN konuşmaları
08-12-2007, 14:41:57
#13
tosih
bunları muhtemelen mixrosoft tutuyordur. bilg. ında gizlice log tutulduğunu sanmıyorum
off. bende ne pis adamım
son 3 yılın tüm msn konuşmaları var