Konu
Eski MSN konuşmaları
05-12-2007, 22:45:42
#8
kubilay
mümkün değil
böyle bi sistem yapsalar güzel olur. tüm konuşmalar bi yere kaydedilse.. her girdiğimiz pc de görebilsek