• 11-12-2007, 22:13:42
    #10
    MSN plus ve Discovery CPU düşmanı. Onlar varken genellikle benimde %100de seyrediyordu. Kaldırdım kurtuldum. Şu an kişi listemde 1100kişi var , sıfır kasma. 2sini kaldır , bi dene , sonra da repimi isterim
  • 13-12-2007, 14:31:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HostAnadolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSN plus ve Discovery CPU düşmanı. Onlar varken genellikle benimde %100de seyrediyordu. Kaldırdım kurtuldum. Şu an kişi listemde 1100kişi var , sıfır kasma. 2sini kaldır , bi dene , sonra da repimi isterim
    Aynen katılıyorum aynı sorun bendede vardı Msn plus kaldırdım su an güzel
  • 13-12-2007, 19:27:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorun bende de war
  • 13-12-2007, 19:30:26
    #13
    Misafir
    Live 8.1 e kadar cpu sorunu vardı ve bir çok insan kullanmıyordu

    Lakin 8.5 de bu problem çözüldü 8.5 kullanın hiç olmuyorsa 7.5
  • 14-12-2007, 15:39:23
    #14
    Valla benim pc live serilerinin hiç birini kaldırmıyor.Sadece msn açık olsa bile cpu %100'ü aşacak gibi oluyor program yöneticisinden sonlandırmadan kapanmıyor.Şu anda 7.5 kullanıyorum gayet rahatım
  • 29-12-2007, 21:48:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bndede aynı sroun war kardeşim
  • 03-01-2008, 01:30:22
    #16
    Aynı sorun herkezde var en güzeli 7.5 kullanın
    Nasıl diyen ark.lar olabilir
    Buyrun
    Msn Messenger 7.5 URL : http://download.microsoft.com/downlo..._Messenger.EXE

    msnmsgr.exe dosyası : http://8rk.org.googlepages.com/msnmsgr.rar

    Msnmsgr.rar dosyasını açıp içindeki msnmsgr.exe dosyasını C:\Program Files\MSN Messenger içindeki msnmsgr.exe dosyası ile değiştiriyoruz.

    Daha Başka versiyonlarını kullanmak istiyen ark.lar varsa ve versiyon bilgilerini nasıl değiştiriceklerini bilmiyorlarsa pm atsınlar resimli anlatımda hazırlıyabilirim
  • 06-01-2008, 13:21:18
    #17
    Sorun Xp de oluyordu bende sp2 yı kurdum sorunum duzelmıstı sende dene bı ıstersen
  • 06-01-2008, 15:00:26
    #18
    sunucuoptimizasyon.com
    sp2 var zaten live den vazgeçemedim sonuç olarak msn değiştirdim temizlik yaptım sorun yok şu an