Aynı sorun herkezde var en güzeli 7.5 kullanın
Nasıl diyen ark.lar olabilir
Buyrun
Msn Messenger 7.5 URL : http://download.microsoft.com/downlo..._Messenger.EXE

msnmsgr.exe dosyası : http://8rk.org.googlepages.com/msnmsgr.rar

Msnmsgr.rar dosyasını açıp içindeki msnmsgr.exe dosyasını C:\Program Files\MSN Messenger içindeki msnmsgr.exe dosyası ile değiştiriyoruz.

Daha Başka versiyonlarını kullanmak istiyen ark.lar varsa ve versiyon bilgilerini nasıl değiştiriceklerini bilmiyorlarsa pm atsınlar resimli anlatımda hazırlıyabilirim