Aynı sorun herkezde var en güzeli 7.5 kullanın
Nasıl diyen ark.lar olabilir
Buyrun
Msn Messenger 7.5 URL :
http://download.microsoft.com/downlo..._Messenger.EXE
msnmsgr.exe dosyası :
http://8rk.org.googlepages.com/msnmsgr.rar
Msnmsgr.rar dosyasını açıp içindeki msnmsgr.exe dosyasını C:\Program Files\MSN Messenger içindeki msnmsgr.exe dosyası ile değiştiriyoruz.
Daha Başka versiyonlarını kullanmak istiyen ark.lar varsa ve versiyon bilgilerini nasıl değiştiriceklerini bilmiyorlarsa pm atsınlar resimli anlatımda hazırlıyabilirim