Valla benim pc live serilerinin hiç birini kaldırmıyor.Sadece msn açık olsa bile cpu %100'ü aşacak gibi oluyor program yöneticisinden sonlandırmadan kapanmıyor.Şu anda 7.5 kullanıyorum gayet rahatım