live mesenger %100 cpu kullanımı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
live mesenger %100 cpu kullanımı
21
●
3.636
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
live mesenger %100 cpu kullanımı
1
2
3
06-01-2008, 17:15:15
#19
orumcek
Üyeliği durduruldu
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sp2 var zaten live den vazgeçemedim sonuç olarak msn değiştirdim temizlik yaptım sorun yok şu an
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...zlandirma.html
bunu deneme sansin olursa cok isine yarar
07-01-2008, 03:19:19
#20
BySimariq
Üyeliği durduruldu
Evet bu ciddi bir sorun aslında rahatlatmak lazım :P
07-01-2008, 06:45:47
#21
vmaster
Üyeliği durduruldu
evet gerçekten cpu yu çok yoruyor
07-01-2008, 08:00:34
#22
Caissa
Bu sorunun aynısı bendede var, hatta sırf cpu yükseliyor diye kendine reset bile atıyor laptop
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler