• 06-01-2008, 17:15:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sp2 var zaten live den vazgeçemedim sonuç olarak msn değiştirdim temizlik yaptım sorun yok şu an
    https://www.r10.net/msn-messenger-mir...zlandirma.html


    bunu deneme sansin olursa cok isine yarar
  • 07-01-2008, 03:19:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Evet bu ciddi bir sorun aslında rahatlatmak lazım :P
  • 07-01-2008, 06:45:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    evet gerçekten cpu yu çok yoruyor
  • 07-01-2008, 08:00:34
    #22
    Bu sorunun aynısı bendede var, hatta sırf cpu yükseliyor diye kendine reset bile atıyor laptop