Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sp2 var zaten live den vazgeçemedim sonuç olarak msn değiştirdim temizlik yaptım sorun yok şu an
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...zlandirma.html


bunu deneme sansin olursa cok isine yarar