• 02-11-2007, 22:32:12
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Arkadaşlar bazen haftada 5-6 kez live mesengeri açıyorum çevrimdışı giriyorum sorun yok ne zamanki durumu çevrimiçi yapıyorum bi anda cpu %100 e vuruyor ve pc donuyor ctrl alt deleteden sonlandırıyorum yoksa işlemci tavanda geziyor neden olur bu illa msn 6.2 yemi geçelim
  • 02-11-2007, 22:33:42
    #2
    bende ilk format atınca aynen böle olmuştu nedenini bulamadık sonradan geçti (;
  • 02-11-2007, 22:44:00
    #3
    kaldırıp 7.5 kursana ordan sürüm yenile umuyorum sorun duzelecek
  • 03-11-2007, 01:10:08
    #4
    Bendede olmuştu, msnde fazla kişiden kaynaklanıyor, live otomatik güncelleme yaptıktan sonra başladı o sorun, çift çekirdekli bilgisayar bile kilitleniyordu sadece msn açık olmasına rağmen, kaldırıp 8.5 yükledim sorun düzeldi.
  • 03-11-2007, 01:41:26
    #5
    İşletim sisteminiz ve donanımınız nedir bilmiyorum ancak vista ' da WLM kullanınca çok fazla cpu harcıyor. C2D bir işlemci lazım vista için. Vista için WLM 8.1 kesinlikle stabil değil muhtemelen 8.5 ' de bu cpu yükünü azaltacaklardır.
  • 03-11-2007, 02:13:54
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    notebook intel centrino 1.8 1 gb ram özellikler şu an düzeldi ama ara ara yapıyor
  • 10-11-2007, 21:02:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    usta cpu tavan'a vurma olayı bende'De oldu 2 adresim vardı ilk adresimde 100-150 online oluyordu cpu fırlıyordu çözüm bulamadım ek olarak bi adres açtım sadece ilgili kişileri ekledim şuan cpu %54 lerde geziyor ..
  • 13-11-2007, 13:03:01
    #8
    bende live'ı sildim tekrar 7.5 kurdum oldu süper 20 - 25 tane msn açsam bile 1 gb ram var 700 mb'ı yiyor
  • 14-11-2007, 10:58:16
    #9
    bende deniyeyim sürekli %100 full çekiyoruz