live mesenger %100 cpu kullanımı
21
●3.636
- 02-11-2007, 22:32:12Arkadaşlar bazen haftada 5-6 kez live mesengeri açıyorum çevrimdışı giriyorum sorun yok ne zamanki durumu çevrimiçi yapıyorum bi anda cpu %100 e vuruyor ve pc donuyor ctrl alt deleteden sonlandırıyorum yoksa işlemci tavanda geziyor neden olur bu illa msn 6.2 yemi geçelim
- 03-11-2007, 01:41:26İşletim sisteminiz ve donanımınız nedir bilmiyorum ancak vista ' da WLM kullanınca çok fazla cpu harcıyor. C2D bir işlemci lazım vista için. Vista için WLM 8.1 kesinlikle stabil değil muhtemelen 8.5 ' de bu cpu yükünü azaltacaklardır.
- 03-11-2007, 02:13:54notebook intel centrino 1.8 1 gb ram özellikler şu an düzeldi ama ara ara yapıyor
- 13-11-2007, 13:03:01bende live'ı sildim tekrar 7.5 kurdum oldu süper 20 - 25 tane msn açsam bile 1 gb ram var 700 mb'ı yiyor