Arkadaşlar bazen haftada 5-6 kez live mesengeri açıyorum çevrimdışı giriyorum sorun yok ne zamanki durumu çevrimiçi yapıyorum bi anda cpu %100 e vuruyor ve pc donuyor ctrl alt deleteden sonlandırıyorum yoksa işlemci tavanda geziyor neden olur bu illa msn 6.2 yemi geçelim