İşletim sisteminiz ve donanımınız nedir bilmiyorum ancak vista ' da WLM kullanınca çok fazla cpu harcıyor. C2D bir işlemci lazım vista için. Vista için WLM 8.1 kesinlikle stabil değil muhtemelen 8.5 ' de bu cpu yükünü azaltacaklardır.