HostAnadolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MSN plus ve Discovery CPU düşmanı. Onlar varken genellikle benimde %100de seyrediyordu. Kaldırdım kurtuldum. Şu an kişi listemde 1100kişi var , sıfır kasma. 2sini kaldır , bi dene , sonra da repimi isterim
Aynen katılıyorum aynı sorun bendede vardı Msn plus kaldırdım su an güzel