• 05-02-2019, 18:24:28
    #19
    Msn geri gelse skype denen ne b..k olduğu belirsiz pc kasan & pc de ne haltlar karıştırdığını kimsenin bilmediği zımbırtıdan kurtulsak 100 ile başlayan 5-6 haneli icq hesaplarımı kullansam A OOOOO diye höykürse icq, hey gidi günler hey.
  • 13-02-2019, 10:49:05
    #20
    15 yıl önce eşimle tanıştığım yer. Vay be. Toprağa yaklaştık artık
  • 21-02-2019, 17:39:22
    #21
    İCQ çok gelişti. ben yakın zamanda kullanmıştım sonra bıraktım. line tarzı whatsapp gibi bir uygulamaya dönüşmüş.

    Whatsapp'a alternatif arayanlara tavsiye ederim
  • 24-02-2019, 02:28:56
    #22
    Vay be abim girerdi. Yurt dışından birisiyle konuşurdu. Abim vefat etti. Ondan başka da tanıdığım kimse kullanmazdı. Öyle anılarımda kaldı işte.
  • 07-03-2019, 11:56:37
    #23
    kaldı mı bilmem ama bir zamanların en güzel en samimi uygulamasıydı.
  • 16-03-2019, 03:28:26
    #24
    icq en son mail ru grubundaydı
    rusların bir numaralı iletişim aracı. ses ve görüntü kalitesi akıcılığı olarak facetime dan sonra bence en iyisi
  • 29-04-2019, 02:27:40
    #25
    1999 yılında açmıstım sanırım yanlıs hatırlamıyorsam 2001 e kadar kullandığım olmustu
  • 29-04-2019, 18:56:58
    #26
    ICQ teknolojiye ayak uydurmuş https://play.google.com/store/apps/d...e.client&hl=tr Kullanmayı denemiştim zamanında ama benim 2003-2004 dönemimde MSN daha meşhurdu.
  • 29-04-2019, 19:07:49
    #27
    icq ve nokia, ikisine de yazık oldu. Şimdi ikisi de çok farklı durumlarda olabilirlerdi.