ICQ kullanan kaldı mı?
30
●3.862
- 24-02-2019, 02:28:56Vay be abim girerdi. Yurt dışından birisiyle konuşurdu. Abim vefat etti. Ondan başka da tanıdığım kimse kullanmazdı. Öyle anılarımda kaldı işte.
- 29-04-2019, 18:56:58ICQ teknolojiye ayak uydurmuş https://play.google.com/store/apps/d...e.client&hl=tr
Kullanmayı denemiştim zamanında ama benim 2003-2004 dönemimde MSN daha meşhurdu.
2001 e kadar kullandığım olmustu