Konu
ICQ kullanan kaldı mı?
05-02-2019, 18:24:28
#19
sarp
Msn geri gelse skype denen ne b..k olduğu belirsiz pc kasan & pc de ne haltlar karıştırdığını kimsenin bilmediği zımbırtıdan kurtulsak 100 ile başlayan 5-6 haneli icq hesaplarımı kullansam A OOOOO diye höykürse icq, hey gidi günler hey.