Msn geri gelse skype denen ne b..k olduğu belirsiz pc kasan & pc de ne haltlar karıştırdığını kimsenin bilmediği zımbırtıdan kurtulsak 100 ile başlayan 5-6 haneli icq hesaplarımı kullansam A OOOOO diye höykürse icq, hey gidi günler hey.