• 10-01-2019, 23:41:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edit: hukuksal nedenler.
  • 22-01-2019, 00:27:12
    #11
    Bir winamp hastası da burada. İlk döneminden beri ayrılamadık kendisiyle
  • 22-01-2019, 23:37:37
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 haneli no var bende
    arada bir kullanıyorum
  • 30-01-2019, 19:02:01
    #13
    bugün bende meraktan girdim yaşlandığımı hissettim en son 2005 de girmişim
  • 30-01-2019, 19:51:37
    #14
    Ne yapsak r10 ICQ grubu mu kursak?

    darkworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün bende meraktan girdim yaşlandığımı hissettim en son 2005 de girmişim
  • 31-01-2019, 00:25:50
    #15
    ***** siteler icin +18 yazar ya

    Bu basliga +30 yazin arkadaslar =))))

    Allah affetsin bende 6 haneli rakam alacam diye birisinin mail adresini calmistim hala aklima gelir...........

    ama siteye girdim baktim kalmamis numara falan /
  • 31-01-2019, 00:56:07
    #16
    Bu iyiydi..

    username adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** siteler icin +18 yazar ya

    Bu basliga +30 yazin arkadaslar =))))

    Allah affetsin bende 6 haneli rakam alacam diye birisinin mail adresini calmistim hala aklima gelir...........

    ama siteye girdim baktim kalmamis numara falan /
  • 31-01-2019, 01:03:14
    #17
    şu an en üst düzey yazılımcılar hala icq kullanıyor. türkiyedede büyük gruplar var.
  • 31-01-2019, 02:48:03
    #18
    Büyük gruplardan bildikleriniz var mı?

    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an en üst düzey yazılımcılar hala icq kullanıyor. türkiyedede büyük gruplar var.