Konu
ICQ kullanan kaldı mı?
30-01-2019, 19:51:37
#14
samurat2000
Ne yapsak r10 ICQ grubu mu kursak?
darkworld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bugün bende meraktan girdim yaşlandığımı hissettim
en son 2005 de girmişim