Konu
ICQ kullanan kaldı mı?
31-01-2019, 00:56:07
#16
samurat2000
Bu iyiydi..
username adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
***** siteler icin +18 yazar ya
Bu basliga +30 yazin arkadaslar =))))
Allah affetsin bende 6 haneli rakam alacam diye birisinin mail adresini calmistim hala aklima gelir...........
ama siteye girdim baktim kalmamis numara falan /