ICQ kullanan kaldı mı?
30
●3.862
- 09-01-2019, 02:32:25Bir zamanların efsanesi. Neredeyse 15 senedir kullanmıyorum. Denk geldi kullanan var mı merak ettim.
- 09-01-2019, 02:37:11Geçen hafta aklıma geldisamurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen kapanmıştır ama sitesine bir girmeyi deneyeyim dedim, meğerse açıkmış hala. Hatta güncelliğini bile koruyor anladığım kadarıyla.
Çok akılda kalıcı bir numaram vardı girmeyi denedim başarılı oldum. Sistemlerinden silmemişler hala şaşırdım. Hiç bir anlam veremedim ama neden aktif olduğu konusuna
- 09-01-2019, 02:38:45Aynen kullanıcı adı ve şifremi ikinci sefer yazmadım ilk seferde girdim çok ilginç
YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-01-2019, 02:54:26Girer girmez arkadaş listemi komple çıkarttı karşıma. Bir anda o dönemdeki diyaloglarımız, kullandığımız enteresan jargonlar, muazzam eğlendiğimiz buluşmalar, flörtler..vs aklıma geldi güzel nostalji oldusamurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
irc ve icq döneminin hakkını vererek yaşamış olduğumuzu düşünüyorum. İkiside şimdi de var ama hiç bir zaman o meşhur dönemin seviyesinde olamayacaklar malesef
- 10-01-2019, 23:09:46Demekki hala bir kitlesi var. winamp gibi winamp zaten onun kardeşi gibiydi.
Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-01-2019, 23:33:345 haneli icq numaramla kullanıyorum halen
Ama eski tadı yok tabi. Chat kavramının popüler olduğu ve ingilizcemi geliştirmek için o dönemlerden tanıştığım insanlar ile halen arada muhabbet ediyorum.
Windows 95'den kalma şu görüntüyü, açılıştaki o borozan sesini ve her gün gelen onlarca spam mesajlarını özlemedim değil
Muhtemelen kapanmıştır ama sitesine bir girmeyi deneyeyim dedim, meğerse açıkmış hala. Hatta güncelliğini bile koruyor anladığım kadarıyla.