• 09-01-2019, 02:32:25
    #1
    Bir zamanların efsanesi. Neredeyse 15 senedir kullanmıyorum. Denk geldi kullanan var mı merak ettim.
  • 09-01-2019, 02:37:11
    #2
    samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanların efsanesi. Neredeyse 15 senedir kullanmıyorum. Denk geldi kullanan var mı merak ettim.
    Geçen hafta aklıma geldi Muhtemelen kapanmıştır ama sitesine bir girmeyi deneyeyim dedim, meğerse açıkmış hala. Hatta güncelliğini bile koruyor anladığım kadarıyla.

    Çok akılda kalıcı bir numaram vardı girmeyi denedim başarılı oldum. Sistemlerinden silmemişler hala şaşırdım. Hiç bir anlam veremedim ama neden aktif olduğu konusuna
  • 09-01-2019, 02:38:45
    #3
    Aynen kullanıcı adı ve şifremi ikinci sefer yazmadım ilk seferde girdim çok ilginç

    YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta aklıma geldi Muhtemelen kapanmıştır ama sitesine bir girmeyi deneyeyim dedim, meğerse açıkmış hala. Hatta güncelliğini bile koruyor anladığım kadarıyla.

    Çok akılda kalıcı bir numaram vardı girmeyi denedim başarılı oldum. Sistemlerinden silmemişler hala şaşırdım. Hiç bir anlam veremedim ama neden aktif olduğu konusuna
  • 09-01-2019, 02:54:26
    #4
    samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen kullanıcı adı ve şifremi ikinci sefer yazmadım ilk seferde girdim çok ilginç
    Girer girmez arkadaş listemi komple çıkarttı karşıma. Bir anda o dönemdeki diyaloglarımız, kullandığımız enteresan jargonlar, muazzam eğlendiğimiz buluşmalar, flörtler..vs aklıma geldi güzel nostalji oldu irc ve icq döneminin hakkını vererek yaşamış olduğumuzu düşünüyorum. İkiside şimdi de var ama hiç bir zaman o meşhur dönemin seviyesinde olamayacaklar malesef
  • 09-01-2019, 03:01:11
    #5
    Hiçbir şey o günlerin tadını vermez.
  • 09-01-2019, 03:09:09
    #6
    Icq'nun yeri başka
  • 10-01-2019, 23:09:46
    #7
    Demekki hala bir kitlesi var. winamp gibi winamp zaten onun kardeşi gibiydi.

    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala aktif olması ilginç.
  • 10-01-2019, 23:28:05
    #8
    mac için indiriyorum bakalım neler değişmiş )
  • 10-01-2019, 23:33:34
    #9
    5 haneli icq numaramla kullanıyorum halen Ama eski tadı yok tabi. Chat kavramının popüler olduğu ve ingilizcemi geliştirmek için o dönemlerden tanıştığım insanlar ile halen arada muhabbet ediyorum.

    Windows 95'den kalma şu görüntüyü, açılıştaki o borozan sesini ve her gün gelen onlarca spam mesajlarını özlemedim değil