5 haneli icq numaramla kullanıyorum halen Ama eski tadı yok tabi. Chat kavramının popüler olduğu ve ingilizcemi geliştirmek için o dönemlerden tanıştığım insanlar ile halen arada muhabbet ediyorum.

Windows 95'den kalma şu görüntüyü, açılıştaki o borozan sesini ve her gün gelen onlarca spam mesajlarını özlemedim değil