Konu
ICQ kullanan kaldı mı?
10-01-2019, 23:09:46
#7
samurat2000
Demekki hala bir kitlesi var. winamp gibi winamp zaten onun kardeşi gibiydi.
Cappystarj0e adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hala aktif olması ilginç.