Konu
ICQ kullanan kaldı mı?
24-02-2019, 02:28:56
#22
DeAtH_MeTaL
Vay be abim girerdi. Yurt dışından birisiyle konuşurdu. Abim vefat etti. Ondan başka da tanıdığım kimse kullanmazdı. Öyle anılarımda kaldı işte.