Konu
ICQ kullanan kaldı mı?
29-04-2019, 18:56:58
#26
DoraOtomotiv
ICQ teknolojiye ayak uydurmuş
https://play.google.com/store/apps/d...e.client&hl=tr
Kullanmayı denemiştim zamanında ama benim 2003-2004 dönemimde MSN daha meşhurdu.