Arkadaşlar az önce konu ile ilgili bir toplantıdan çıktım,
sizlere Satış ortaklığı ile ilgili düşüncelerimizi iletmek istiyoruz.
Ayrıca düşüncelerimiz ile ilgili yorumlarınızıda bekliyoruz.
Dode Partner programı Dode.com.tr için yaptığımız bir program kullananlar biliyor.
Ancak şöyle bi durum söz konusuki,
Şuana kadar tıklama ve gösterimden kazananlar ortaklarımız var.
Burda herhangi bir sorun yok.
Ancak aslında bu durumda amacımıza pek fazla ulaşmış sayılmayız.
Bizler ticari firma üyeliği almalıyızki ayakda duralım.
Bizlere gelen ziyaretçinin bizler için günlük 20k hitimiz var demekden başka yararı olmuyor malesef.
Ödemelerde şöyle bir duruma gitmek istiyoruz.
Şuanda verdiğimiz 25 tık 1 Ytl payını sembolik bir hale getirmek için
500 tık 1 ytl.
Gönderilen Ücretsiz üye için 1 ila 1,5 ytl arası bir oran ve yine ücretsiz üye için 20-30 ytl arası bir rakam düşünüyoruz.
Gösterimide sadece size istatistik bilgisi vermek için kullanmayı düşünüyoruz
Günlük tekil ve çoğul hitiniz şu kadardır gibi.
Bunları düşünmemizin amacı webmaster sitesine banner ı eklerken bi optimizasyon yapma gereği duymuyor.
Webmasterı optimizasyona itecek üyelik miktarını arttırılması,
Bizim tarafımızdanda tüm banner'larımızın profesyonel hale getirerek webmasterlardan gönderilecek üye konusunda yardımcı olmak,
Sizce bu düşüncelerimiz ortaklarımız ve siz webmasterlar için uygun bir düşüncemidir.
Yoksa böyle devammı etmeli.
?
ilgili partner konusu : https://www.r10.net/para-kazanma-pay-...n-kazanin.html
DodePartner Satış Ortaklığı Hakkında
18
●1.176
- 12-11-2007, 15:41:22hocam şu anda kullanılan şekil bence çok ideal ve çok güzel.
tek bir tavsiyem var reklamları banner şeklinde değil de hemalhemsat, veya gitti gidiyor gibi aktif ürün reklamları yayınlamanız daha yararlı olur hem ürün gösterilir, hem webmaster lar için daha yaralı olur , hep aynı şeyi göstermek biraz sıkar diye düşnüyorum
- 12-11-2007, 16:00:40Üyeliği durdurulduzaten müşteri ve ürünleri eklenecek onlar olacak şeyler.FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2007, 16:10:06Tık başı miktarı düşürmeyin bence.
Ve gösterimede az ücret ödüyorsunuz.
Reklam verdik diye bir anda büyüyemezsiniz zaman meselesi bu.
Alıntı
Bu kısmı anlamadım.
Zaten alinin, hasanın, mehmetin sitesinden size ticari firma üye olma olasığı çok düşük.
Şahsen tık başı fiyatlar düşürülürse ben kullanmam. - 12-11-2007, 17:37:55Üyeliği durdurulduüye olurken okusaydınız konuyu dikkatlice eksiklern olduğunu ve eksiklerin şuan giredildiğini bilirdiniz.TRH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca size ben kafanızdan sildinizmi diye bir soru sormadım.
yapılacak oran değişikliği hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum dedim. - 12-11-2007, 17:42:44yeni kullanmaya başladım. üyelik ücretlerini arttırmanız güzel teşvik olacaktır ama tıklama ücretlerinin düşümü reklam yayınlayan arkadaşlar tarafından hoş karşılanmaz bence yüzde 80 i bırakır. üyeliğe göre daha çok para veren affiliate sistemleri mevcut onlar tercih edilecektir..
bence herşeyden önce banner ve reklam tipleri yenilenmeli mesela neden 728x80 banner kullanamıyorum yada neden ürün listeleme tipi reklam gösterilmiyor. daha fazla üye çekeceğiniz kesindir.. hemalhemsat reklamı tipi reklam daha ayrıcalıklı olur bence. gösterim olayını da kaldırsanız daha iyi kazanç neredeyse 0 oluyor..