Arkadaşlar az önce konu ile ilgili bir toplantıdan çıktım,
sizlere Satış ortaklığı ile ilgili düşüncelerimizi iletmek istiyoruz.
Ayrıca düşüncelerimiz ile ilgili yorumlarınızıda bekliyoruz.
Dode Partner programı Dode.com.tr için yaptığımız bir program kullananlar biliyor.
Ancak şöyle bi durum söz konusuki,
Şuana kadar tıklama ve gösterimden kazananlar ortaklarımız var.
Burda herhangi bir sorun yok.
Ancak aslında bu durumda amacımıza pek fazla ulaşmış sayılmayız.
Bizler ticari firma üyeliği almalıyızki ayakda duralım.
Bizlere gelen ziyaretçinin bizler için günlük 20k hitimiz var demekden başka yararı olmuyor malesef.
Ödemelerde şöyle bir duruma gitmek istiyoruz.
Şuanda verdiğimiz 25 tık 1 Ytl payını sembolik bir hale getirmek için
500 tık 1 ytl.
Gönderilen Ücretsiz üye için 1 ila 1,5 ytl arası bir oran ve yine ücretsiz üye için 20-30 ytl arası bir rakam düşünüyoruz.
Gösterimide sadece size istatistik bilgisi vermek için kullanmayı düşünüyoruz
Günlük tekil ve çoğul hitiniz şu kadardır gibi.
Bunları düşünmemizin amacı webmaster sitesine banner ı eklerken bi optimizasyon yapma gereği duymuyor.
Webmasterı optimizasyona itecek üyelik miktarını arttırılması,
Bizim tarafımızdanda tüm banner'larımızın profesyonel hale getirerek webmasterlardan gönderilecek üye konusunda yardımcı olmak,
Sizce bu düşüncelerimiz ortaklarımız ve siz webmasterlar için uygun bir düşüncemidir.
Yoksa böyle devammı etmeli.
?
ilgili partner konusu :
https://www.r10.net/para-kazanma-pay-...n-kazanin.html