TRH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben burayı daha üye olduktan sonra kafamdan sildim.üye olmuştuk şifremi unuttum yoktu vs vs cebelleşeceğime kapı gibi randevum var gerisi fos derim.
üye olurken okusaydınız konuyu dikkatlice eksiklern olduğunu ve eksiklerin şuan giredildiğini bilirdiniz.

ayrıca size ben kafanızdan sildinizmi diye bir soru sormadım.
yapılacak oran değişikliği hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum dedim.