yeni kullanmaya başladım. üyelik ücretlerini arttırmanız güzel teşvik olacaktır ama tıklama ücretlerinin düşümü reklam yayınlayan arkadaşlar tarafından hoş karşılanmaz bence yüzde 80 i bırakır. üyeliğe göre daha çok para veren affiliate sistemleri mevcut onlar tercih edilecektir..

bence herşeyden önce banner ve reklam tipleri yenilenmeli mesela neden 728x80 banner kullanamıyorum yada neden ürün listeleme tipi reklam gösterilmiyor. daha fazla üye çekeceğiniz kesindir.. hemalhemsat reklamı tipi reklam daha ayrıcalıklı olur bence. gösterim olayını da kaldırsanız daha iyi kazanç neredeyse 0 oluyor..