• 12-11-2007, 18:06:06
    #10
    Merhaba arkadaşlar sitemde yayınlamaya başladım bu programı yalnız 500 tık 1 ytl çok az gibi geliyor diger arkadaşlarında dedigi gibi hemen alsat gibi bir gösterim olması reklam veren şirketi daha iyi gibi geliyor ve kullanıcıları reklama tesvik edecek ürünlerin olacak bannerların olması iyi olacaktır.

    Eski sistemin daha iyi olacagı kanatindeyim.
  • 12-11-2007, 18:48:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben kullanıyorumşuanda memnunum bişey yok daha...
  • 12-11-2007, 19:04:46
    #12
    Merhaba , sizinle sanirim 1-2 haftadir çalişiyoruz ancak kazandiğimiz ücretler çok düşük
    birde tiklama ücretininde düşeceği varsayilrisa ozaman kazanacağimiz ücret hiç olmayacak
    hereks özelliklede adsense mağdurlari gösterim ve tiklamaya güzel ücret veren sponsor ariyorlar bu soruna cevap verebilecek bir firma olursaniz ileride çok iyi yerlere geleceğinize eminim
    bana kalirsa tik ücretlerini düşürmeniz sizin için bir - olacaktir, bizim gibi birçok webmaster tik ve gösterime daha çok ücret veren firmalara yönelir
  • 12-11-2007, 20:47:39
    #13
    bu şartların çok yerinde olduğunu düşünüyorum. şartları değiştirirseniz sisteminizi kullanmam......
  • 12-11-2007, 21:20:53
    #14
    şuan bencede uygun.ama baner çeşitlerinin bi şekilde artması,geliştirilmesi gerek diye düşünüyorum...banerler bana pek güzel,ilgi çekici gelmiyor açıkcası.
  • 12-11-2007, 21:58:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.
  • 12-11-2007, 23:02:34
    #16
    'Kasap et, koyun can derdinde...' volkanbağcali bu soruyu sanırım siz kendi aranızda çözeceksiniz. gördüğün gibi çoğu webmaster ücretlerin düşük olduğundan, ve dahada düşürülürse sistemi kullanmayacağından bahsediyor.
    Siz ise şu anki sistemin getirisinin az olduğundan şikayet ediyorsunuz, iki taraf ta kendine göre haklı, ama çözüm sizde...
  • 12-11-2007, 23:50:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    çözüm tabaki webmasterlar ile ortak nokta olacaktır.
  • 12-11-2007, 23:58:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Cok Sacma geldi Bana Bu Satış Ortaklıgı , Üye Olurken ne Site ismi Soruyor Ne Başka bişey Çok Sacma..