Merhaba arkadaşlar sitemde yayınlamaya başladım bu programı yalnız 500 tık 1 ytl çok az gibi geliyor diger arkadaşlarında dedigi gibi hemen alsat gibi bir gösterim olması reklam veren şirketi daha iyi gibi geliyor ve kullanıcıları reklama tesvik edecek ürünlerin olacak bannerların olması iyi olacaktır.
Eski sistemin daha iyi olacagı kanatindeyim.