Konu
DodePartner Satış Ortaklığı Hakkında
12-11-2007, 21:20:53
#14
fatihbaz
şuan bencede uygun.ama baner çeşitlerinin bi şekilde artması,geliştirilmesi gerek diye düşünüyorum...banerler bana pek güzel,ilgi çekici gelmiyor açıkcası.