'Kasap et, koyun can derdinde...' volkanbağcali bu soruyu sanırım siz kendi aranızda çözeceksiniz. gördüğün gibi çoğu webmaster ücretlerin düşük olduğundan, ve dahada düşürülürse sistemi kullanmayacağından bahsediyor.
Siz ise şu anki sistemin getirisinin az olduğundan şikayet ediyorsunuz, iki taraf ta kendine göre haklı, ama çözüm sizde...