hocam şu anda kullanılan şekil bence çok ideal ve çok güzel.
tek bir tavsiyem var reklamları banner şeklinde değil de hemalhemsat, veya gitti gidiyor gibi aktif ürün reklamları yayınlamanız daha yararlı olur hem ürün gösterilir, hem webmaster lar için daha yaralı olur , hep aynı şeyi göstermek biraz sıkar diye düşnüyorum
zaten müşteri ve ürünleri eklenecek onlar olacak şeyler.