• 04-10-2012, 15:13:31
    #1
    Arkadaşlar w8 kurmayı düşünüyorum acaba deneyen var mı ? bir arkadaşım çok karışık dedi..Artı olarak da Internet erişimi (ISP ücretleri uygulanabilir)
    yazısını gördüm indirme sayfasında bu nedir ?

    Bir de sanırım crack gerekiyormuş ? Şimdi anlamadım w8 ücretsiz olarak dağıtılmıyor mu microsoft tarafından (http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows-8/download)
  • 04-10-2012, 15:47:44
    #2
    ben windows 7 den geçiş yaptım. İ7 işlemcili bilgisayarımı kastığını düşünüyorum. O yüzden format attım. Şu aşamada önermem
  • 04-10-2012, 18:10:55
    #3
    Ben de i7 kullaniyorum sanirim uzun surecek galiba bu beta surumu
  • 04-10-2012, 22:58:30
    #4
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar w8 kurmayı düşünüyorum acaba deneyen var mı ? bir arkadaşım çok karışık dedi..Artı olarak da Internet erişimi (ISP ücretleri uygulanabilir)
    yazısını gördüm indirme sayfasında bu nedir ?

    Bir de sanırım crack gerekiyormuş ? Şimdi anlamadım w8 ücretsiz olarak dağıtılmıyor mu microsoft tarafından (http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows-8/download)
    beta surumu bedava, deneme amaçli, bunun home surumu ve professionel surumleri dolasiyor su anda internette, onlar için crack gerekiyor evet. ama sabit bir crack da çikmadi.

    su asamada ben de önermem çunku hem arayuzu çok farkli hem de sabit bir surum yok ortalarda.

    ama sabit bir surumu çiktiginda zaten herkez geçis yapacaktir. ama windows 7 baska

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:57:09 --

    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de i7 kullaniyorum sanirim uzun surecek galiba bu beta surumu
    samet43414 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben windows 7 den geçiş yaptım. İ7 işlemcili bilgisayarımı kastığını düşünüyorum. O yüzden format attım. Şu aşamada önermem
    hocam kaç gb ram var ? i7 yi kasacak isletim sistemi yok daha yahu ben amd phenom x6 kullaniyorum hiç kasmadi fakat çok karisik, ayni telefon menusu gibi
  • 04-10-2012, 23:11:16
    #5
    windows 7 sahipleri http://www.windowsupgradeoffer.com bence kaydolsun, ben oldum
  • 04-10-2012, 23:27:58
    #6
    wpdoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows 7 sahipleri http://www.windowsupgradeoffer.com bence kaydolsun, ben oldum
    hocam bu site microsoftun sitesi degil gibi dikkatli ol derim.
  • 05-10-2012, 05:49:41
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    windowsupgradeoffer.com

    Durum
    Kullanımda.
    Bitiş Tarihi 22.02.2013
    Oluşturulma Tarihi 22.02.2012
    Son Değişiklik Tarihi 22.02.2012
    NS Sunucu
    1 NS1.MSFT.NET
    2 NS2.MSFT.NET
    3 NS3.MSFT.NET
    4 NS4.MSFT.NET
    5 NS5.MSFT.NET
    Durum Bilgisi
    clientDeleteProhibited
    clientTransferProhibited
    clientUpdateProhibited
    Registrar MARKMONITOR INC.
    Registrar Whois Sunucu whois.markmonitor.com
    Registry Whois Sunucu whois.verisign-grs.com
    Alıntı
    halil_37
    Değil gibi Hocam

    Ben kurdum aynı gün sildim hiç birsey anlamadım her yeni sistemde oldugu gibi bu da değişik ve kötü geldi zmanla alısırız fakat suan için kullanmayı dusunmuyorum bende ram veya işlemcide mevcut sistemdekinden cok farklı bir değişme olmadı normaldi tabi calısma sekline alısmak lazım
  • 05-10-2012, 12:44:04
    #8
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu site microsoftun sitesi degil gibi dikkatli ol derim.
    Güvenlidir hocam merak etmeyin, bu microsoftun bir kampanyası.
    windows.microsoft.com/is-IS/windows/upgrade-offer
  • 05-10-2012, 17:38:15
    #9
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beta surumu bedava, deneme amaçli, bunun home surumu ve professionel surumleri dolasiyor su anda internette, onlar için crack gerekiyor evet. ama sabit bir crack da çikmadi.

    su asamada ben de önermem çunku hem arayuzu çok farkli hem de sabit bir surum yok ortalarda.

    ama sabit bir surumu çiktiginda zaten herkez geçis yapacaktir. ama windows 7 baska

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:57:09 --





    hocam kaç gb ram var ? i7 yi kasacak isletim sistemi yok daha yahu ben amd phenom x6 kullaniyorum hiç kasmadi fakat çok karisik, ayni telefon menusu gibi

    İ7 2630 QM, 4 GB 1333 RAM. Dokunmatik mobil cihazlar düşünülerek üretilmiş bir işletim sistemi. Ücretsiz sürümüne geçiş yapmıştım denemek için görünce çok kullanışlı olmadığına kanaat getirdim. Bilgisayarın özellikleri açılış hızı yavaşlamıştı. Windows 7 ye göre biraz daha yavaş olduğunu gördüm. 2 saat sonra format atarak Windows 7'ye geri döndüm