Arkadaşlar w8 kurmayı düşünüyorum acaba deneyen var mı ? bir arkadaşım çok karışık dedi..Artı olarak da Internet erişimi (ISP ücretleri uygulanabilir)
yazısını gördüm indirme sayfasında bu nedir ?
Bir de sanırım crack gerekiyormuş ? Şimdi anlamadım w8 ücretsiz olarak dağıtılmıyor mu microsoft tarafından (http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows-8/download)
Windows 8 Deneyen Var mı ?
23
●409
- 04-10-2012, 15:47:44ben windows 7 den geçiş yaptım. İ7 işlemcili bilgisayarımı kastığını düşünüyorum. O yüzden format attım. Şu aşamada önermem
- 04-10-2012, 22:58:30beta surumu bedava, deneme amaçli, bunun home surumu ve professionel surumleri dolasiyor su anda internette, onlar için crack gerekiyor evet. ama sabit bir crack da çikmadi.DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
su asamada ben de önermem çunku hem arayuzu çok farkli hem de sabit bir surum yok ortalarda.
ama sabit bir surumu çiktiginda zaten herkez geçis yapacaktir. ama windows 7 baska
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:57:09 --
DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocam kaç gb ram var ? i7 yi kasacak isletim sistemi yok daha yahusamet43414 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben amd phenom x6 kullaniyorum hiç kasmadi fakat çok karisik, ayni telefon menusu gibi
- 04-10-2012, 23:11:16windows 7 sahipleri http://www.windowsupgradeoffer.com bence kaydolsun, ben oldum
- 04-10-2012, 23:27:58hocam bu site microsoftun sitesi degil gibi dikkatli ol derim.wpdoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2012, 05:49:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.AlıntıDeğil gibi HocamAlıntı

Ben kurdum aynı gün sildim hiç birsey anlamadım her yeni sistemde oldugu gibi bu da değişik ve kötü geldi
zmanla alısırız fakat suan için kullanmayı dusunmuyorum bende ram veya işlemcide mevcut sistemdekinden cok farklı bir değişme olmadı normaldi tabi calısma sekline alısmak lazım
- 05-10-2012, 12:44:04Güvenlidir hocam merak etmeyin, bu microsoftun bir kampanyası.halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
windows.microsoft.com/is-IS/windows/upgrade-offer - 05-10-2012, 17:38:15halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İ7 2630 QM, 4 GB 1333 RAM. Dokunmatik mobil cihazlar düşünülerek üretilmiş bir işletim sistemi. Ücretsiz sürümüne geçiş yapmıştım denemek için görünce çok kullanışlı olmadığına kanaat getirdim. Bilgisayarın özellikleri açılış hızı yavaşlamıştı. Windows 7 ye göre biraz daha yavaş olduğunu gördüm. 2 saat sonra format atarak Windows 7'ye geri döndüm
