• 06-10-2012, 12:11:16
    #19
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam görünmüyor..
    başka bir siteye yükledim





    ekleme bilgisayarım

  • 06-10-2012, 12:23:59
    #20
    bende ilk formattan sonra geçmeyi düşünüyorum ama bakalım ne zaman
  • 06-10-2012, 12:34:30
    #21
    Neredeyse 1 aydır kullanıyorum.


    Bu uyarı olmasa tadından yenmeyecek, ama işte..
  • 06-10-2012, 13:17:08
    #22
    windows 8 çok güzel yanları olmasına rağmen başlat menüsü olmaması can sıkıcı herşeyi o menüde elinin altında yani nasıl anlatsam size tamamen windows 7 yakadar herşeyi unuttun windows 8 kendi özgü foksiyonları ve işlevleri var herşey daha basit ve kullanışlı

    dipnot halen win 8 lisans bulamadım gitti orası ayrı mesele kesinlikle windows 8 professional yükleyin
  • 06-10-2012, 19:02:09
    #23
    nice pic..
  • 07-10-2012, 16:09:57
    #24
    Ben dün yükledim bugün silmeyi düşünüyorum. 8 GB RAM 4 Çekirdek AMD 3.6 Ghz işlemcim var ama pc kasıyor gibi...