windows 8 çok güzel yanları olmasına rağmen başlat menüsü olmaması can sıkıcı herşeyi o menüde elinin altında

yani nasıl anlatsam size tamamen windows 7 yakadar herşeyi unuttun

windows 8 kendi özgü foksiyonları ve işlevleri var herşey daha basit ve kullanışlı
dipnot

halen win 8

lisans bulamadım gitti orası ayrı mesele kesinlikle windows 8 professional yükleyin