• 05-10-2012, 18:06:58
    #10
    samet43414 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İ7 2630 QM, 4 GB 1333 RAM. Dokunmatik mobil cihazlar düşünülerek üretilmiş bir işletim sistemi. Ücretsiz sürümüne geçiş yapmıştım denemek için görünce çok kullanışlı olmadığına kanaat getirdim. Bilgisayarın özellikleri açılış hızı yavaşlamıştı. Windows 7 ye göre biraz daha yavaş olduğunu gördüm. 2 saat sonra format atarak Windows 7'ye geri döndüm

    daha yeni yapıldı windows 8 kurdunuz ama driverlerınız ona uyumlu büyük ihtimal değildir kararlı sürümü çıkınca drivlerında güncellemeleri vs. çıkacaktır o zn gerçek anlamda anlaşılır hızı bence.
  • 05-10-2012, 18:41:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çok hızlı olacak bu sürüm, bence gayet iyi.
    Kararlı sürüm çıktığında direk geçeceğim.
    Sormak istediğin orjinal win7'm var, win8'e ucuz yoldan geçemez miyim
  • 05-10-2012, 18:43:57
    #12
    ben kurdum win 8 su anda güzel bence donma yok,driver sorunu yok, win 7 göre çok hızlı açılıyor şu an için tavsiye ederim
  • 05-10-2012, 20:44:06
    #13
    hocam biraz caps at da bakalım ya
  • 05-10-2012, 21:07:20
    #14
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha yeni yapıldı windows 8 kurdunuz ama driverlerınız ona uyumlu büyük ihtimal değildir kararlı sürümü çıkınca drivlerında güncellemeleri vs. çıkacaktır o zn gerçek anlamda anlaşılır hızı bence.
    Büyük ihtimalle de problem ondan kaynaklandı. Zaten yeni çıkan işletim sisteminin eskisine göre daha hızlı olması gerekmekte.
  • 05-10-2012, 21:16:06
    #15
    Ben kullandım fena degildi 1 hafta sonra tekrar windows 7 'ye geri döndüm tam sürüm çıktıgından tamamen geçmeyi düşünüyorum.
  • 06-10-2012, 09:24:44
    #16
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biraz caps at da bakalım ya
    buyrun capslar




  • 06-10-2012, 10:17:16
    #17
    sp1 çıkmadan geçilmez
  • 06-10-2012, 11:35:25
    #18
    denizcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyrun capslar




    hocam görünmüyor..