İ7 2630 QM, 4 GB 1333 RAM. Dokunmatik mobil cihazlar düşünülerek üretilmiş bir işletim sistemi. Ücretsiz sürümüne geçiş yapmıştım denemek için görünce çok kullanışlı olmadığına kanaat getirdim. Bilgisayarın özellikleri açılış hızı yavaşlamıştı. Windows 7 ye göre biraz daha yavaş olduğunu gördüm. 2 saat sonra format atarak Windows 7'ye geri döndüm
daha yeni yapıldı windows 8 kurdunuz ama driverlerınız ona uyumlu büyük ihtimal değildir kararlı sürümü çıkınca drivlerında güncellemeleri vs. çıkacaktır o zn gerçek anlamda anlaşılır hızı bence.