Konu
Windows 8 Deneyen Var mı ?
05-10-2012, 18:43:57
#12
denizcaptain
ben kurdum win 8 su anda güzel bence donma yok,driver sorunu yok, win 7 göre çok hızlı açılıyor şu an için tavsiye ederim