beta surumu bedava, deneme amaçli, bunun home surumu ve professionel surumleri dolasiyor su anda internette, onlar için crack gerekiyor evet. ama sabit bir crack da çikmadi.
su asamada ben de önermem çunku hem arayuzu çok farkli hem de sabit bir surum yok ortalarda.
ama sabit bir surumu çiktiginda zaten herkez geçis yapacaktir. ama windows 7 baska

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:57:09 --
hocam kaç gb ram var ? i7 yi kasacak isletim sistemi yok daha yahu

ben amd phenom x6 kullaniyorum hiç kasmadi fakat çok karisik, ayni telefon menusu gibi
İ7 2630 QM, 4 GB 1333 RAM. Dokunmatik mobil cihazlar düşünülerek üretilmiş bir işletim sistemi. Ücretsiz sürümüne geçiş yapmıştım denemek için görünce çok kullanışlı olmadığına kanaat getirdim. Bilgisayarın özellikleri açılış hızı yavaşlamıştı. Windows 7 ye göre biraz daha yavaş olduğunu gördüm. 2 saat sonra format atarak Windows 7'ye geri döndüm