Arkadaşlar w8 kurmayı düşünüyorum acaba deneyen var mı ? bir arkadaşım çok karışık dedi..Artı olarak da Internet erişimi (ISP ücretleri uygulanabilir)
yazısını gördüm indirme sayfasında bu nedir ?

Bir de sanırım crack gerekiyormuş ? Şimdi anlamadım w8 ücretsiz olarak dağıtılmıyor mu microsoft tarafından (http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows-8/download)