• 28-06-2007, 12:46:56
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Selam arkada$lar ßenim siteme girenlere 2. sitem otomatik olarak açılsın istiyorum ancak ßlockerlere yakalanıyo ßi tane Kod ßuldum iyi gißiydi 10 açılı$tan sadece 3 tane gönderiyo diğerleri ßlocker lere yakalanıyo ßunu engellemenin herhangi ßi yolu yokmu ?
  • 28-06-2007, 13:14:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkada$lar ßenim siteme girenlere 2. sitem otomatik olarak açılsın istiyorum ancak ßlockerlere yakalanıyo ßi tane Kod ßuldum iyi gißiydi 10 açılı$tan sadece 3 tane gönderiyo diğerleri ßlocker lere yakalanıyo ßunu engellemenin herhangi ßi yolu yokmu ?
    javascript bölümünde ararsan bulabilirsin
    <konu dışı>"ß $" Bunlar nedir yahu? Türkçemizde nacizane bir "B" harfi var birde "Ş" var üstelik. Atatürk, bu harfleri kullanalım diye getirmiş. Çekinmeyin kendi harfinizmiş gibi kullanın çünkü zaten sizin onlar.</konu dışı>
  • 28-06-2007, 13:25:43
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    javascript bölümünde ararsan bulabilirsin
    <konu dışı>"ß $" Bunlar nedir yahu? Türkçemizde nacizane bir "B" harfi var birde "Ş" var üstelik. Atatürk, bu harfleri kullanalım diye getirmiş. Çekinmeyin kendi harfinizmiş gibi kullanın çünkü zaten sizin onlar.</konu dışı>
    Arkada$ım ßurda Türkçeyi ßozucak ßi$imi yapıyoruz herkesin Yazı karakteri FarkLıdır. ßenim Yazı Karakterimde ßu. ßenim ßu $ekilde yazmamın Ulu Önder Atatürk le ne ilgisi var onu anlamadım.
  • 28-06-2007, 13:57:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkada$ım ßurda Türkçeyi ßozucak ßi$imi yapıyoruz herkesin Yazı karakteri FarkLıdır. ßenim Yazı Karakterimde ßu. ßenim ßu $ekilde yazmamın Ulu Önder Atatürk le ne ilgisi var onu anlamadım.
    Nasıl herkesin yazı karakteri başka? Türkçede 29 harf var. bknz: ilk okul 1. sınıf
    Türkçeyi bozmak mı? Katlediyorsun Türkçeyi:

    1- Harflerine diyecek söz yok zaten.
    2- Her kelimeye büyük harf ile başlanmaz. (Cümle başlangıcı ve özel isimlerde kullanılır.)
    3- "mı", "mi" gibi soru ekleri ayrı yazılır ve hatta sonuna "?" konur.

    Daha uzatılabilir bu liste ama ben uzatmıyayım. Sen Atatürk ile ilgisi yok diyorsan yoktur. Bu senin görüşün ama bence ilgisi var hemde çok...

    Tamam bende bazen hata yapıyorum. Hata eleştirilecek birşey değil. Ama sen resmen dil bilgisini baştan yazmışsın kardeşim bunu görüpte yorum yapmazsam rahat uyuyamam ben. Bari kendini savunma el alışkanlığı de bırakmaya çalışıyorum de. Ama nerde o zihniyet.

    Not: Tartışmayı uzatacaksan belilri bir çerçeve içerisinde MSN üzerinde tartışmaya her zaman açığım.
    Kolay gelsin.
  • 28-06-2007, 14:30:53
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl herkesin yazı karakteri başka? Türkçede 29 harf var. bknz: ilk okul 1. sınıf
    Türkçeyi bozmak mı? Katlediyorsun Türkçeyi:

    1- Harflerine diyecek söz yok zaten.
    2- Her kelimeye büyük harf ile başlanmaz. (Cümle başlangıcı ve özel isimlerde kullanılır.)
    3- "mı", "mi" gibi soru ekleri ayrı yazılır ve hatta sonuna "?" konur.

    Daha uzatılabilir bu liste ama ben uzatmıyayım. Sen Atatürk ile ilgisi yok diyorsan yoktur. Bu senin görüşün ama bence ilgisi var hemde çok...

    Tamam bende bazen hata yapıyorum. Hata eleştirilecek birşey değil. Ama sen resmen dil bilgisini baştan yazmışsın kardeşim bunu görüpte yorum yapmazsam rahat uyuyamam ben. Bari kendini savunma el alışkanlığı de bırakmaya çalışıyorum de. Ama nerde o zihniyet.

    Not: Tartışmayı uzatacaksan belilri bir çerçeve içerisinde MSN üzerinde tartışmaya her zaman açığım.
    Kolay gelsin.

    ßence sen i$i Siyasete Döküyosun neyse uzatmanın tartı$manın ßir anlamı yok ßeniM Yazı karakterim ßu $ekiLde ßu Kimseyi ilgilendirmez. ßen ßlocker Kodu sordum Sen harfLerden ßahsediyosun Neyse kapatalım Konuyu...
  • 28-06-2007, 15:30:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßence sen i$i Siyasete Döküyosun neyse uzatmanın tartı$manın ßir anlamı yok ßeniM Yazı karakterim ßu $ekiLde ßu Kimseyi ilgilendirmez. ßen ßlocker Kodu sordum Sen harfLerden ßahsediyosun Neyse kapatalım Konuyu...
    Tekrar okur musun? Siyasi tek kelime geçiyor mu? Ayrıca şuan bir forumundasın sanal alemde sosyal bir ortam yani... Göz zevkimi bozuyordu. Tepkimi gösterdim. Bunda yanlış birşey göremiyorum ben... Ayrıca aradığın kodu nerede bulabileceğini yazdım yanında tepkimi gösterdim.. Bunda da yanlış birşey göremiyorum.
    Neyse var git kendi yoluna. Kolay gelsin.
  • 28-06-2007, 15:45:44
    #7
    SohbeteliCOM

    Ersinacar doğru söylüyor...Sana ilk okulda o karakterlerimi öğrettiler...
  • 28-06-2007, 17:22:34
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SohbeteliCOM

    Ersinacar doğru söylüyor...Sana ilk okulda o karakterlerimi öğrettiler...
    Arkada$ım Söylediklerinizi Kaale Almıyorum Lütfen yorum Yazmayın. ßu ßenim Kendi Özgür İradem Kimene ya yazı Sitilimden Hayret pi$i