Toolßar a ve ßlocker e yakalanmayan Kod ?
7
●547
- 28-06-2007, 12:46:56Eposta Aktivasyonu GerekmekteSelam arkada$lar ßenim siteme girenlere 2. sitem otomatik olarak açılsın istiyorum ancak ßlockerlere yakalanıyo ßi tane Kod ßuldum iyi gißiydi 10 açılı$tan sadece 3 tane gönderiyo diğerleri ßlocker lere yakalanıyo ßunu engellemenin herhangi ßi yolu yokmu ?
- 28-06-2007, 13:14:13Üyeliği durduruldujavascript bölümünde ararsan bulabilirsinSohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konu dışı>"ß $" Bunlar nedir yahu? Türkçemizde nacizane bir "B" harfi var birde "Ş" var üstelik. Atatürk, bu harfleri kullanalım diye getirmiş. Çekinmeyin kendi harfinizmiş gibi kullanın çünkü zaten sizin onlar.</konu dışı> - 28-06-2007, 13:25:43Eposta Aktivasyonu GerekmekteArkada$ım ßurda Türkçeyi ßozucak ßi$imi yapıyoruz herkesin Yazı karakteri FarkLıdır. ßenim Yazı Karakterimde ßu. ßenim ßu $ekilde yazmamın Ulu Önder Atatürk le ne ilgisi var onu anlamadım.ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2007, 13:57:28Üyeliği durdurulduNasıl herkesin yazı karakteri başka? Türkçede 29 harf var. bknz: ilk okul 1. sınıfSohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçeyi bozmak mı? Katlediyorsun Türkçeyi:
1- Harflerine diyecek söz yok zaten.
2- Her kelimeye büyük harf ile başlanmaz. (Cümle başlangıcı ve özel isimlerde kullanılır.)
3- "mı", "mi" gibi soru ekleri ayrı yazılır ve hatta sonuna "?" konur.
Daha uzatılabilir bu liste ama ben uzatmıyayım. Sen Atatürk ile ilgisi yok diyorsan yoktur. Bu senin görüşün ama bence ilgisi var hemde çok...
Tamam bende bazen hata yapıyorum. Hata eleştirilecek birşey değil. Ama sen resmen dil bilgisini baştan yazmışsın kardeşim bunu görüpte yorum yapmazsam rahat uyuyamam ben. Bari kendini savunma el alışkanlığı de bırakmaya çalışıyorum de. Ama nerde o zihniyet.
Not: Tartışmayı uzatacaksan belilri bir çerçeve içerisinde MSN üzerinde tartışmaya her zaman açığım.
Kolay gelsin. - 28-06-2007, 14:30:53Eposta Aktivasyonu GerekmekteErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßence sen i$i Siyasete Döküyosun neyse uzatmanın tartı$manın ßir anlamı yok ßeniM Yazı karakterim ßu $ekiLde ßu Kimseyi ilgilendirmez. ßen ßlocker Kodu sordum Sen harfLerden ßahsediyosun Neyse kapatalım Konuyu... - 28-06-2007, 15:30:29Üyeliği durdurulduTekrar okur musun? Siyasi tek kelime geçiyor mu? Ayrıca şuan bir forumundasın sanal alemde sosyal bir ortam yani... Göz zevkimi bozuyordu. Tepkimi gösterdim. Bunda yanlış birşey göremiyorum ben... Ayrıca aradığın kodu nerede bulabileceğini yazdım yanında tepkimi gösterdim.. Bunda da yanlış birşey göremiyorum.SohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse var git kendi yoluna. Kolay gelsin. - 28-06-2007, 17:22:34Eposta Aktivasyonu GerekmekteArkada$ım Söylediklerinizi Kaale Almıyorum Lütfen yorum Yazmayın. ßu ßenim Kendi Özgür İradem Kimene ya yazı Sitilimdenizmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayret pi$i
