Selam arkada$lar ßenim siteme girenlere 2. sitem otomatik olarak açılsın istiyorum ancak ßlockerlere yakalanıyo ßi tane Kod ßuldum iyi gißiydi 10 açılı$tan sadece 3 tane gönderiyo diğerleri ßlocker lere yakalanıyo ßunu engellemenin herhangi ßi yolu yokmu ?