SohbeteliCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßence sen i$i Siyasete Döküyosun neyse uzatmanın tartı$manın ßir anlamı yok ßeniM Yazı karakterim ßu $ekiLde ßu Kimseyi ilgilendirmez. ßen ßlocker Kodu sordum Sen harfLerden ßahsediyosun Neyse kapatalım Konuyu...
Tekrar okur musun? Siyasi tek kelime geçiyor mu? Ayrıca şuan bir forumundasın sanal alemde sosyal bir ortam yani... Göz zevkimi bozuyordu. Tepkimi gösterdim. Bunda yanlış birşey göremiyorum ben... Ayrıca aradığın kodu nerede bulabileceğini yazdım yanında tepkimi gösterdim.. Bunda da yanlış birşey göremiyorum.
Neyse var git kendi yoluna. Kolay gelsin.